مقدمه

افزایش فالوور اینستاگرام : همونجور که همه شما میدونین اینستاگرام پرچمدار همه ی شبکه های اجتماعی در دنیاست. توی دو سال اخیر تو کشور ما با فیلتر شدن تلگرام ، اینستاگرام محبوبیتش بیشتر هم شده. باید بدونین که هر فضایی که کاربران فعال توی اون بیشتر باشه بهترین مکان برای تبلیغات، بازاریابی، برند سازی و در كل راه اندازی کسب و کاری جدید هستش.

افزایش فالوور اینستاگرام

همونطور که توی مقالات پیشین هم عنوان کردیم دارایی هر کسب و کاری در اینستاگرام تعداد دنبال کنندگانش هستن. پس بدیهی هستش که درک کنیم شمار بالای فالوور خیلی بدرد یه کسب و کار میخوره. شکر خدا راه های افزایش فالوور برای یه پیج خیلی زیاده. این روش ها شامل خرید فالوور ها میشن تا استفاده از ربات های اینستاگرامی. ما توی این مقاله قصد داریم براتون انواعی از این روش هارو بیان کنیم.

اگه شما هم دوست دارین که سر و سامونی به پیجتون بدین و باعث بشین که پیجتون رشد که لطفا با ما توی کندو پل همراه بشین.

راه های افزایش فالوور اینستاگرام

اگه شما به کسب و کارتون اهمیت زیادی میدین و میخواین واقعا رشد کنین و جایگاهی رو برای خودتون دست و پا کنین نباید از هیچ روشی دریغ کنین. هم خرید فالوور و هم روش هایی که ما قصد داریم در زیر اونارو برای شما بیان کنیم میتونه خیلی بدرد شما بخوره. یادتون باشه که فالوور بالاتر به منزله ایجاد کسب اعتبار بیشتر برای پیجتون تلقی میشه.

بریم سراغ روش های افزایش فالوور.

1#_ افزایش فالوور اینستاگرام : پروفایل تان را جذاب کنید

پروفایل برای هر پیجی توی اینستاگرام دقیقا همون کاری رو می کنه که ویترین ها برای یه مغازه انجام میده. اگه شما ویترینتون جذاب نباشه به طبع، مشتری ای نمی تونین جذب کنین. اینستاگرام یه شبکه ی اجتماعی تصویر مصوره که حرف های اول و آخر رو توی اون تصاویر میزنن.

شما همیشه باید سعی کنین که تصاویری جذاب و خلاقانه و جذاب تولید کنین. این تصاویر باید قدرت جذب فالوور هارو توی نگاه اول به شما بده. پیج های جذاب زیادی وجود دارن که فقط به خاطر جذابیتی که دارن، توسط افراد دنبال شدن.

پنل افزایش فالوور اینستاگرام

2#_ افزایش فالوور اینستاگرام : از هشتگ ها استفاده کنید

هشتگ ها توی بیشتر دیده شدن شما توی اینستاگرام نقش بسیار مهمی دارن. استفاده ی صحیح و درست از هشتگ ها توی رشد شما در اینستاگرام خیلی تاثیر گذار هست. استفاده ی مکرر و درست از هشتگ ها میتونه به رشد و افزایش فالوور پیج شما خیلی کمک کنه.

اگه توجه کرده باشین اینستاگرام تاخیرا یه سری قابلیت هارو مثل فالو کردن هشتگ ها رو به اپلیکیشنش اضافه کرده. شما به راحتی می تونین همیشه دنبال رو علاقه مندی هاتون با فالو کردن اون هشتگ ها باشین. ناگفته نمونه که همین قابلیت به علاقه مندی هشتگ ها بین کاربران این شبکه خیلی کمک کرده.

راه کار ویژه

برای دیده شدن توسط هشتگ، کافیه شما هشتگ های خیلی پرطرفدار حوزه کاریتون رو که بازدید زیادی رو به نام خودشون ثبت کردن رو پیدا کنین. سپس لیستی از اونارو برای خودتون یادداشت کنین. . هشتگ اصلیتون رو توی قسمت سرچ بر اساس تگ داخل اینستاگرام وارد کنین تا به شما نشون به چه هشتگ هایی شبیه به هشتگ جست و جو شده شما وجود داره که عکس های زیادی با آن ها برچسب گذاری شده است.

شما باید از انواعی از هشتگ های حوزه کاریتون استفاده کنین، اما به شکلی صحیح. به طور کلی هر عکسی که شما با هشتگ مربوط به اون توی اینستاگرام پست می کنین باعث میشه 3 نفر شما رو دنبال کنه.

3#_ افزایش فالوور اینستاگرام : استفاده از تگ لوکیشن

یکی از راه های دیگه ی افزایش فالوور شما استفاده از تگ های لوکیشنه. چون اینستاگرام این قابلیت رو داره که پست های مرتبط رو به افرادی که تو اون منطقه حضور دارن رو نشون بده. این کار به طرز عجیبی باعث افزایش دنبال کنندگان شما در اینستاگرام می شه.

4#_افزایش فالوور اینستاگرام : تولید محتوای سرگرم کننده

خیلی از افراد اینستاگرام رو برای سرگرمیشون می خوان. شما توی هر حوزه ای که فعالیت می کنین می تونین محتوای سرگرم کننده براشون بسازین. البته حواستون باشه که نباید خیلی تمرکزتون روی پست های سرگرم کننده بزارین. اگه بتونین پست های سرگرم کننده تولید کنین به نحوی که نظر مخاطبانتونو رو جلب کنین مطمئن باشین اونا هم تمایل دارن که پست شما رو برای دوستاشون دایرکت کنن. همین موضوع باعث می‌شه فالوورهای شما به مرور زمان بیشتر بشن.

5#_افزایش فالوور اینستاگرام :  حرفه ای کپشن بنویسید

نوشتن کپشن های جذاب و گیرا یه هنر محسوب میشه. اگه توجه کرده باشی خیلی از پست هایی که تعامل بیشتری تو اینستاگرام دارن کپشن های تاثیر گذاری هم دارن.

شما باید به تناسب پست  هایی که منتشر می کنین، از کپشن خوب و مرتبط با اون هم استفاده کنین. کپشن گذاشتن روی پست ها یکی از دلایل مهمیه که کاربرا رو درگیر پستاتون می کنه. زمان توقف روی پست ها قطعا به نفع شماست. اینستاگرام هم مطمئن می شه، پست هایی که منتشر می کنین برای مخاطبانتان مفید هست.

6#_افزایش فالوور اینستاگرام : از تبلیغات آفلاین استفاده کنید

اگه شما دارای کسب و کار سنتی هستین و از اینستاگرام برای تبلیغ کسب و کار خودتون استفاده می کنین، حتما برای شما مقدور هست که از تبلیغات آفلاین هم برای افزایش فالوور اینستاگرام خود استفاده کنین. به عنوان مثال شما می تونین روی بروشورهای تبلیغاتی و یا تراکت ها مانور بدین. تو این شرایط حتما آدرس پیج اینستاگرام خودتون رو توی تبلیغات کاغذی خودتون درج کنین.

خیلی مهمه است که تو کارت ویزیت خودتون به آدرس پیج اینستاگرامتون اشاره کنین. این روزها خیلی ها به جای درج وب سایت روی کارت ویزیتشون اکثرا از آدرس اینستاگرامشون استفاده می کنن.

7#_افزایش فالوور اینستاگرام : سوالات چالشی بپرسید

پرسیدن سوالات چالشی مسقیما به افزایش فالوورهای پیجتون خیلی کمک می کنه. در بسیاری از مواقع واکنش مخاطبانتو نسبت به پست های چالشی نسبت به دیگر پست هایتان بیشتر خواهد بود. اگه مثلا از اونا بپرسین “دوست دارید به 10 سال قبل برگردید یا همین حالا 100 میلیون پول داشته باشید؟” مسلما افراد زیادی نسبت به پستتون واکنش نشون می دهن و نظرشون رو برای شما کامنت می کنن.

پنل افزایش فالوور اینستاگرام

کلام پنل طلایی 

امیدوارم روش هایی که برای افزایش فالوور اینستاگرام به شما معرفی کردیم واقعا به دردتون خورده باشه. فراموش نکنین اگه میخواین به صورت هدفمند از اینستاگرام برای بازاریابی اینترنتی و برندسازی استفاده کنین نباید از هیچ روشی دریغ کنین. همچنین تلاش اصلی شما باید برای جذب فالوور های واقعی باشه و فالوور های خریدنی فقط میتونن به اعتماد سازی سریع و جلب توجه به پیج شما کمک کنن.

شما می تونین همین حالا برای خریدن فالوور و افزایش اون با مشاورین و متخصصین پیج ما ارتباط برقرار کنین.