جهت اطلاع از جدیدترین تغییرات سرویس ها و دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن در کانال پنل طلایی عضو شوید!
کانال اطلاع رسانی
برقراری ارتباط و تعامل بهتر با کاربران این روزها در هر کسب‌وکاری جزو اولین اولویت‌های آن است، چرا که با ایجاد حس مثبت در مخاطبان می‌توان رضایت مشتریان را جلب کرد.
برقراری تماس و پاسخگویی به تماس‌های مخاطبان نیز جزو اصول بخش موفقیت مشتری و خدمات مشتری است، به همین دلیل تیم پنل طلایی هفت روز هفته، ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان هست.
برای ارتباط شما می توانید از طریق تیکت داخل سایت و یا کلیک بروی تصویر زیر از طریق روبیکا اقدام نمایید!
همچنین کاربران و نمایندگان محترم می توانند سوالات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص خدمات پنل طلایی با کلیک بروی تصویر زیر ارسال نموده و پاسخ لازم را دریافت نمایند.

موفق و موید باشید!

اعلان ها
اطلاعیه جدیدی وجود ندارد