برقراری ارتباط و تعامل بهتر با کاربران این روزها در هر کسبوکاری جزو اولین اولویتهای آن است، چرا که با ایجاد حس مثبت در مخاطبان میتوان رضایت مشتریان را جلب کرد.
برقراری تماس و پاسخگویی به تماسهای مخاطبان نیز جزو اصول بخش موفقیت مشتری و خدمات مشتری است، به همین دلیل تیم پنل طلایی هفت روز هفته، ۲۴ ساعت شبانه روز پاسخگوی شما عزیزان هست.
برای ارتباط شما می توانید از طریق تیکت داخل سایت و یا کلیک بروی تصویر زیر از طریق روبیکا اقدام نمایید!
همچنین کاربران و نمایندگان محترم می توانند سوالات، مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص خدمات پنل طلایی با کلیک بروی تصویر زیر ارسال نموده و پاسخ لازم را دریافت نمایند.
موفق و موید باشید!
تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به پنل طلایی می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.